הפרופסורים להשקעות

יועץ השקעות פרטי מחיר

יועץ השקעות פרטי מחיררוצים לקבל ייעוץ של יועץ השקעות פרטי? המאמר הבא הוא בשבילכם. אך מהו יועץ השקעות פרטי? למה כדאי לבחור בו על פני יועץ השקעות של גוף פיננסי? כמה הוא עולה? תשובות לשאלות הללו במאמר הבא. 

 

יועץ השקעות פרטי מחיר- מה זה?

יועץ השקעות פרטי הוא אדם שמחזיק בתעודה של יועץ השקעות. תעודה זו ניתנת מטעם הרשות לניירות ערך. ניתן לקבל ייעוץ של יועץ השקעות בגופים פיננסיים שונים כמו הבנק לדוגמא. יועץ השקעות פרטי הוא יועץ השקעות שמעניק ייעוץ בלי קשר לאף גוף או תאגיד פיננסי. כלומר, יועץ השקעות פרטי מעניק ייעוץ אישי ואובייקטיבי לחלוטין בלי אינטרסים של התאגיד או הגוף ממנו עובד. 

יועץ השקעות פרטי מחיר- יחס ושירות אישיים 

אחד היתרונות הבולטים ביותר של יועץ השקעות פרטי הוא הענקת יחס ושירות אישי בעת הייעוץ. יועץ השקעות בגופים פיננסים כמו הבנק, לא יכול לתת יחס אישי מאחר שהוא מעניק ייעוץ להמון לקוחות, כמויות של 300 או 400 לקוחות. גם אם יועץ ההשקעות בבנק ינסה לתת יחס אישי הוא לא יצליח לספק זאת לכל הלקוחות ולפעול מול כולם. לעומת זאת, יועץ השקעות פרטי מטפל בכמות לקוחות נמוכה יותר באופן משמעותי. בזכות כך, יועץ השקעות פרטי יכול לתת יחס אישי לכל לקוח. היועץ הפרטי יגיע לכל תיק השקעות מספר פעמים בחודש, יבחן את השינויים, יבחן האם מומלץ לבצע שינויים ומתי כדאי לבצע אותם וינהל זאת בצורה חכמה. 

 

יועץ השקעות פרטי מחיר- זמינות

עוד יתרון של יועץ השקעות פרטי הוא הזמינות שלו. יועץ השקעות פרטי זמין יותר ומעניק ייעוץ במסגרת שעות רחבה יותר מאשר יועצי השקעות של הבנק. יועץ השקעות של גוף פיננסי כפוף לשעות בהן הגוף מעניק שירות. בנקים רבים מעניקים שירות שעות בודדות במסגרת היום ולקוחות רבים מתלוננים שהם לא מקבלים מענה בשעת הצורך. לעומת זאת, יועץ השקעות פרטי זמין הרבה יותר ללקוחות שלו וקל להשיג אותו. בדרך כלל ההתקשרות היא מולו ואין צורך בזמן ההמתנה שיש לחכות עד שמקבלים מענה מהבנק. 

 

יועץ השקעות פרטי מחיר- אובייקטיביות 

יתרון בולט נוסף של יועץ השקעות פרטי הוא האובייקטיביות בייעוץ. יועצי השקעות מטעם גופים מסוימים עלולים להעניק ייעוץ שרואה את טובת הגוף או התאגיד אליהם הם קשורים. לדוגמא, יועץ השקעות בבנק עלול להעניק ללקוחות שלו ייעוץ פחות טוב בשבילם ויותר טוב בשביל הבנק. יועץ השקעות תחת גוף מסוים מחפש לייצר עמלות ולעמוד ביעדים שונים. לעומת זאת, יועץ השקעות פרטי מעניק ייעוץ שתואם לטובתו של הלקוח בלבד ולא קשור לגוף או לתאגיד מסוים. יועץ ההשקעות פועל על מנת לייצר ללקוחות שלו תשואה עודפת תחת רמת סיכון ברורה שנקבעה מראש. יועץ השקעות פרטי לא מחפש לייצר עמלות או לעמוד ביעדים. 

 

יועץ השקעות פרטי מחיר- טיפים לבחירה

על מנת לבחור יועץ השקעות פרטי מקצועי, אמין ומומלץ יש לקחת בחשבון מספר פרמטרים שונים- 

יועץ השקעות פרטי מחיר- כמה זה עולה?

קשה לענות באופן חד משמעי כמה עולה יועץ השקעות פרטי, שכן המחיר תלוי בגורמים שונים. בין הגורמים הללו יהיו סוג הייעוץ, מורכבות הייעוץ, מה הוותק של יועץ ההשקעות הפרטי, מה ההכשרה של היועץ, האם יש לו ניסיון ניהולי ועוד. 

באופן ממוצע, עלות השירות של יועץ השקעות פרטי לייעוץ חד פעמי נעה בין 400 לבין 500 שקלים לשעת עבודה. יש לקחת בחשבון שבדרך כלל יהיה צורך לפחות בעשר שעות עבודה. כלומר, ניתן לקבוע כי המחיר ליועץ השקעות פרטי ינוע בדרך כלל סביב 5,000 שקלים, בהתאם לסכום ההשקעה עליה מקבלים ייעוץ. 

המחיר לשירותי ייעוץ פרטי שוטף ינוע בין 1% לבין 2% מסכום ההשקעה לשנה, בהתאם לגובה ההשקעה. בדרך כלל ככל שסכום ההשקעה גבוה יותר כך האחוזים יהיו נמוכים יותר. 

Exit mobile version