גוש 7676: קרקע חקלאית באזור השרון!

תוכן עניינים

גוש 7676 מהווה הזדמנות נהדרת להשקעה עתידית בקרקע חקלאית אשר עשויה להניב רווח גדול, ולהעניק לכם ולמשפחתכם שקט כלכלי לשנים רבות קדימה.

מרבית הקרקעות החקלאיות הן בעלות פוטנציאל רב לעבור תהליך הקרוי "הפשרה".  המשמעות של הפשרת קרקע חקלאית היא שינוי הגדרתה הרשמית בתוכנית המתאר הארצית, מקרקע חקלאית לקרקע המותרת לבנייה. כלומר: לאחר קבלת כל ההיתרים והאישורים אל מול הרשויות, יאפשרו לבסוף לבנות בה נכס נדל"ני פרטי או מסחרי, חוקי לכל דבר ועניין.

 

למה להשקיע בקרקע חקלאית?


במידה ותרכשו קרקע חקלאית בזמן הנכון, תוכלו ליהנות ממחיר נמוך משמעותית בהשוואה למחירי קרקעות המיועדות מראש לבנייה. עם קבלת האישורים להפשרת הקרקע שרכשתם, תשמחו בודאי לגלות כי כמעט תמיד שווי התשואה ירקיע שחקים לעומת ההשקעה הכספית הראשונית שלכם.

מדוע כדאי לרכוש קרקע מלכתחילה?

משום שנתוני גידול האוכלוסייה חוזים כמעט בבירור שיהיה תמיד מי שישכיר או יקנה אותה מכם בהמשך הדרך. שוק הנדל"ן הארצי חוזה תאוצה משמעותית בכל הנוגע להפשרת קרקעות חקלאיות, וזאת הודות לביקוש הגובר למבני מגורים ותעסוקה לאוכלוסייה ההולכת וגדלה מדי שנה.

 

לדוגמה: שנת 2022 סימנה עצמה כנקודת שיא בגידול האוכלוסייה במדינת ישראל. תוך כשנתיים, על פי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, בשנת 2024 עשוי להגיע מניין התושבים לכ-10 מיליון. בעוד שלאחר 36 שנים נוספות, נגיע ללא פחות מ-20 מיליון תושבים!

 

לאור הנתונים הללו, זה אך הכרחי למצוא מענה ראוי למגורים, תעשייה ומסחר עבור אוכלוסיות ההווה והעתיד בארץ. על כן, הפשרת קרקעות חקלאיות היא הפתרון הטבעי והנכון ביותר למצב.

במידה והמדינה מתכננת תוכניות אכלוס ואפשרויות תעסוקה לאוכלוסיות הבאות עלינו לטובה, ההיגיון אומר כי עליה לאשר כמה שיותר תוכניות הפשרה לקרקעות חקלאיות עזובות, או כאלו שאין בהן שימוש הולם כעת.

 

גוש 7676 באזור השרון


על המתעניינים ברכישת קרקע חקלאית המיועדת להפשרה להכיר היטב את גוש 7676 הממוקם באזור השרון. מדובר בלא פחות מפנינה נדל"נית, ועובדה זו ברורה באופן מובהק לכל יודעי דבר או שניים בתחום. אזור השרון הפך בשנים האחרונות לאחד האזורים המבוקשים בארץ בעיקר לזוגות צעירים ומשפחות המעוניינים לבסס את חייהם בשטח בטוח, מרכזי, מטופח, ומלא באפשרויות תעסוקה וחינוך איכותי לרוב.

השקיעו עוד היום בגוש 7676, הכו בברזל בעודו חם, ותוכלו ליהנות מהאפשרות לרכוש במחיר אטרקטיבי (ביחס למחירי השוק) בתמורה לתשואה פוטנציאלית אדירה שהיא צפויה להניב עבורכם. תהליכי הפשרת קרקעות משביחים את ערכן בקצב הולך וגובר בישראל בכלל, ובאזור השרון בפרט. משמעות הדבר היא כי תוך זמן קצר יחסית ממועד רכישת הקרקע, ניתן יהיה לשנות את ייעודה בתוכניות המתאר וכך תזכו בקרקע מיועדת לבנייה בעלת שווי גבוה מאוד!

 

לכן, כל המחפשים הזדמנויות פז להשקעות חכמות במיוחד, ודאי כבר הגעתם למסקנה המתבקשת: זה הזמן המתאים להשקיע בקרקע חקלאית בעלת אופק ממשי להפשרה, ומי יודע? אולי תהיה זו עבורכם עסקה של פעם בחיים.

אסף מיכאל אנליסט השקעות
אסף מיכאל אנליסט השקעות

אסף מיכאל, מייסד המרכז להשקעות בישראל. זה לא סוד שעולם ההשקעות מבלבל, הידע שאתם מקבלים יכול להיות מסובך. החלטנו לתת לכם את כל המידע שאתם זקוקים לו להשקעות במקום אחד.

דילוג לתוכן