האם בנסיעה קצרה לחו"ל כדאי לי לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל?

תוכן עניינים

אין דבר יותר מהנה מאשר נסיעה לחו"ל אך אין גם דבר יותר מסוכן. קודם כל בחו"ל אנו לא מכירים כלום ולכן הסיכוי שלנו להישדד, להיפצע או לחלות הוא הרבה יותר גדול. לא רק זאת אלא שבחו"ל אנו לוקחים סיכונים הרבה יותר גדולים כמו למשל טיולים בחיק הטבע או ביקור במקומות מסוכנים. זה נכון גם בנסיעה ארוכה ובטח ובטח בנסיעה קצרה.

אז מה אנו צריכים לעשות אם אנו נוסעים לחו"ל? אם כן ביטוח נסיעות לחו"ל. עליכם להבין כי ביטוח הנסיעות לחו"ל פשוט מציל אתכם ממצבים קשים ומאפשר לכם לקבל טיפול עקב פציעה מחלה או נשק לרכוש שלכם. ללא ביטוח נסיעות אתם תצטרכו לשלם אלפי שקלים ואף יותר למגוון דברים וזה יכול להוביל אתכם לפשיטת רגל עקב נסיעה לחו"ל ואת זאת איש לא רוצה.

 

מה ההבדל בין נסיעה בארץ לבין נסיעה לחו"ל מבחינת ביטוח?

אז מדוע חובה לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל ואילו בארץ אנו לא צריכים ביטוח נסיעות. אם כן אתם צריכים להבין כי ביטוח הנסיעות לחו"ל הכרחי בגלל מגוון סיבות. קודם כל בארץ יש לנו ביטוח של קופת החולים שלנו והביטוח הזה לא תקף בחו"ל.

לא רק זאת אלא שכפי שכבר ציינו בחו"ל אנו לוקחים סיכונים הרבה יותר גדולים ואנו נמצאים בסביבה שאנו לא מכירים ולכן הסיכון להיפצע ולחלות הוא הרבה יותר גדול. בארץ אנו נקבל טיפול רפואי בחינם בכל בית חולים ובחו"ל בגלל שאנו זרים הדבר יעלה לנו המון ולכן אסור פשוט אסור לטוס לחו"ל ללא ביטוח.

 

האם ילדים קטנים צריכים ביטוח נסיעות לחו"ל?

פעמים רבות כאשר אנו טסים לחו"ל עם ילדים קטנים אנו אומרים, שום דבר לא יקרה להם ולכן אנו בוחרים לא לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל לילדים קטנים. אם כן אנו חייבים לציין כי אין טעות חמורה מכך.

עליכם להבין כי ילדים יכולים להיפצע ולחלות בדיוק כמו מבוגרים וגם להם הטיפולים הרפואיים יעלו המון כסף. לכן אתם צריכים להבין כי גם ילדים קטנים חייבים לעשות את ביטוח הנסיעות לחו"ל הטוב בשוק. אל תגידו לי זה לא יקרה ואל תטמנו את הראש בחול ואל תוותרו על ביטוח לילדים שלכם בחו"ל מכיוון שהדבר הכרחי ומשפיע מאוד על הכיס שלכם ועל בריאות הילדים שלכם.

האם זה משנה היכן אני עושה ביטוח נסיעות?

עליכם להבין כי זה מאוד אבל מאוד משנה היכן אתם עושים ביטוח נסיעות לחו"ל ועליכם למצוא את המקום הטוב ביותר לביטוח נסיעות לחו"ל. ככל שתעשו את הביטוח במקום יותר טוב כך ההגנה עליכם תהיה יותר מקיפה ויותר טובה. לכן כדאי לבחור בפינצטה את חברת הביטוח בה אנו עושים את הביטוח ולהשקיע בבחירה הזאת מאמצים ומשאבים רבים.

אסף מיכאל אנליסט השקעות
אסף מיכאל אנליסט השקעות

אסף מיכאל, מייסד המרכז להשקעות בישראל. זה לא סוד שעולם ההשקעות מבלבל, הידע שאתם מקבלים יכול להיות מסובך. החלטנו לתת לכם את כל המידע שאתם זקוקים לו להשקעות במקום אחד.

דילוג לתוכן