האם כדאי לשלב מניות נדל"ן בתיק השקעות?

תוכן עניינים

באם אתם מרגישים שלאחרונה אתם ממש "זורקים כסף על קרן הצבי", הגיע הזמן שתגוונו את תיק מניות הנדל"ן שלכם. כל טבילה בשוק הנדל"ן, דורשת ממכם מידה מסוימת של הסתכנות, אך אין בה יותר מדי סיכונים, ויש להניח שתצליחו לעמוד ביעדים הפיננסיים שלכם. יש חשיבות עליונה בגיוון, בשילוב מניות נדל"ן בתיק ההשקעות, בעוד הנדל"ן מהווה את אחד הנכסים שמחייבים להסתכל עליהם בעת הרצון לגוון, ויש לשקול כל מיני פלטפורמות של השקעות, כמו גם גיוס כספים. נכסים קשים, בדיוק כמו הנדל"ן המסחרי, עשויים לסייע לכם בגידור מפני אינפלציה כלכלית, בעוד השקעה בנדל"ן בהכרח תפחית כל סיכון, וזאת בשל העובדה שיש להניח כי על הנדל"ן יש השפעות שליליות בבעיות שגורמות לירידה במניות. משמע – בעת הגיוון, הנכסים עשויים להשלים אחד את השני, כאשר תיק השקעות יותר יציב, באופן טבעי, מייחד את הסבירות הגבוהה לרווח של תשואות פשוט פנטסיות. כדאי לכם לקרוא מתחילת דברינו אלו ועד לסופם, וכך תמצאו את המענה על השאלה חסרת התקדים – האם כדאי לשלב מניות נדל"ן בתיק ההשקעות?

מדוע כדאי ללמוד תיווך נדל"ן?

במידה ואתם נמצאים בראשית הדרך התעסוקתית שלכם, כי אז לימודי תיווך יביאו אתכם הישר למטרה, ותוכלו ליהנות מתוספת של הכנסה לא רעה בכלל. אף במידה וממש לא חשוב לכם לעשות מתיווך קריירה אמתית, מה רע בעוד כמה ג'ובות? באם תחום התיווך מסקרן אתכם, כי אז ללמוד אותו יציג לכם עוד נקודת מבט על שוק הנדל"ן. יהיה באפשרותכם לעבוד במקביל לעוד מתווכים וללמוד את סודות המקצוע וההשקעה הנדרשים בד בבד. להיות מתווך נדל"ן יעזור לכם להשיג סוג של איזון בחיים. כמו כן, תיהנו מן ההזדמנות לבנות או לפתח קשרים פנימיים בבנקים השונים, שעשויים לתת לכם לבחור את המסלול הפנימי לנכסים כולל כל ההטבות, בעוד תהיו פתוחים לאפשרויות לעבוד עם עוד סוכני או מתווכי נדל"ן במשרד שלכם ומחוצה לו. לימודי התיווך בהכרח יעזרו לכם ללמוד חוויות חדשות, כמו גם לקבל טיפים והמלצות להתייעלות בעסקי הנדל"ן.

מה הסיבות שתומכות בשילוב מניות נדל"ן בתיק השקעות?

הסיבות אשר תומכות בשילוב של מניות נדל"ן בתיק ההשקעות, מלבד הגיוון, הברור מאליו, הן כלעיל –

  • תוכלו ליהנות מן הזדמנויות של הכנסה פסיבית – תוכלו פשוט להרוויח הרבה כסף מבלי להפסיק את עבודת היום יום שלכם.
  • זאת ועוד, הנכם עשויים לעשות שימוש בנדל"ן בתור מנוף, על מנת לקבל מימון טוב יותר לכל מיני השקעות.
  • תיהנו מהקלות מס וניכויים אשר מפחיתים את עלויות הבעלות והניהול של נכסים.
  • בעוד ערכי שכר הדירה גדלים גם עם הזמן, מה שכמובן עשוי להגדיל את תזרים המזומנים החודשי שלכם.
  • תזרים מזומנים יציב שמתחזק לאורך זמן כשאתם בונים הון עצמי.
  • ערכי נכסים נוטים לעלות עם הזמן, מה שמסייע לכם להפוך רווח אם תחליטו לשווק את נכס הנדל"ן המסחרי שלכם.
אסף מיכאל אנליסט השקעות
אסף מיכאל אנליסט השקעות

אסף מיכאל, מייסד המרכז להשקעות בישראל. זה לא סוד שעולם ההשקעות מבלבל, הידע שאתם מקבלים יכול להיות מסובך. החלטנו לתת לכם את כל המידע שאתם זקוקים לו להשקעות במקום אחד.

דילוג לתוכן