הגברת מודעות לעסק

תוכן עניינים

כשאנחנו חושבים על להקים עסק, רובנו המוחלט חושב על העסק במובן הפיזי, היכן הוא ימוקם, מה יהיה העיצוב, האם יש חנייה קרובה והעסק נגיש, מוצרים שנציג בחלון ראווה לצד מגוון רחב של פרטים נוספים. אך יחד עם זאת כאשר אנחנו מתעסקים בשיווק ובניית המותג העסקי שלנו באינטרנט אנחנו צריכים לחשוב יותר לעומק –  איך המידע יונגש בצורה הטובה ביותר, איך למשוך את העין של הלקוח לקניית מוצרים או שירותים. בשורה התחתונה אנו נרצה לתת מענה סופי ומוחלט ללקוח שלא יווצר מצב שהוא עובר לאתר מתחרה.

לשם כך אנחנו צריכים איש מקצוע איכותי המומחה בבניית אתר לעסק. כיום אנו רואים מגוון רחב של מערכות עליהן ניתן לבנות את האתר העסקי שלכם. היום אנו נדבר על מערכת וורדפרס ואיך מתחזקים אותה בצורה היעילה והטובה ביותר.

יחד עם זאת, חשוב להבין שבעל עסק חושב על בניית אתר לעסק זה אינו מתחיל ונגמר פה, לאחר שלב בניית האתר לעסק מגיע השלב שבו צריך לתחזק את האתר באופן שוטף ויום יומי על ידי העלאת תכנים, תמונות, סרטונים, מוצרים ו/או כל דבר שאמור לשרת את העסק ולגרום לו להיות יותר רווחי.

 

איך מתחזקים אתר שבנוי בוורדפרס?

לאחר שיצרנו קשר עם מומחה בבניית אתר לעסק והוא הקים לנו אתר שעולה כל צרכינו העסקיים, הגיע הזמן לתחזק אותו בצורה שוטפת, בדומה לתחזוק חנות פיזית.

תחזוקת אתר וורדפרס כוללת בדיקות תפקוד שגרתיות, איתור בעיות או תקלות ותיקונן, העלאת תוכן, שדרוג קוד, עיצוב חווית משתמש, אופטימיזציה ועוד.

הממשק של בניית אתרים דרך וורדפרס נורא קל ללמידה, אין צורך להיות גאון טכנולוגי או מחשבים כדי לעלות תכנים ותמונות באופן שוטף.

בנוסף, בניית אתר והקמתו עבור עסק מתחיל הינה קפיצת דרך משמעותית לשיווקו בכל פלטפורמה אפשרית. תחזוק ובניית אתר דרך וורדפרס היא אינה אופציה יקרה בכלל ומתאימה לכל כיס ובמיוחד לעסקים שבתחילת דרכם ורוצים לפרוץ דרך בתחומם בדרך המקצועית ביותר.

במידה ובניית האתר שלכם כוללת מערכת סליקה (אתר חנות) –  תצטרכו לשים דגש יותר על אבטחת האתר ולמנוע פריצות סייבר אקראיות, זו גם אחת מן הסיבות הרבות לפנות לאיש מקצוע המומחה במלאכת בניית אתר לעסק.

אסף מיכאל אנליסט השקעות
אסף מיכאל אנליסט השקעות

אסף מיכאל, מייסד המרכז להשקעות בישראל. זה לא סוד שעולם ההשקעות מבלבל, הידע שאתם מקבלים יכול להיות מסובך. החלטנו לתת לכם את כל המידע שאתם זקוקים לו להשקעות במקום אחד.

דילוג לתוכן