השוואת ביטוח נסיעות

תוכן עניינים

החיים מלאים בהפתעות, לטוב ולרע. אם אתם מתכננים נסיעה כלשהי לחו"ל, אתם בוודאי מעוניינים להנות ולא לדאוג או לחשוש ועל כן, חשוב שתדעו כי ביטוח בריאות מבטיח לכל אדם שמתכנן נסיעה לחו"ל את שלוות הנפש המובטחת והידיעה שיש מי שדואג לו בכל זמן ובכל מקום שבו הוא נמצא. חשוב להבין כי לטוס לטיול או נופש בחו"ל מבלי שעושים ביטוח, תיצור לא מעט חששות מפני מקרים של פגיעה בבריאות של האדם כאשר הוא מצוי בחו"ל, התמודדות עם אובדן מטען, גניבה של רכוש יקר, מקרים שבהם יש צורך לחזור במפתיע לארץ או במקרים שבהם יש צורך לבטל טיסה ועל כן, אין ספק שחשוב מאוד לדאוג לביטוח נסיעות איכותי אשר יבטיח לכם טיול רגוע והתמודדות נאותה עם כל בעיה שצצה.

מה פוליסת ביטוח נסיעות מכסה מבחינת הוצאות רפואיות?

הדבר הראשון שפוליסת ביטוח נסיעות תציע לכם הוא כיסוי הוצאות רפואיות. כיסוי זה יכול להיות רחב יותר או פחות ועל כן, חשוב מאוד לבדוק מה הוא כולל. פוליסה זאת יכולה לכלול החל מאשפוז בחו"ל, דרך הטסה באמבולנס אוויר או פינוי אווירי או ימי ממקום האירוע לבית החולים הסמוך ועוד. חשוב מאוד שתבדקו מה מכסה הפוליסה המוצעת לכם והאם זה מתאים לכם מבחינת הציפיות שלכם. פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל מתייחסת גם לרכישת כיסויים בהתאמה אישית בהתאם למצב הרפואי של האדם שטס. כך לדוגמא: ישנם פוליסות ייעודיות לנשים בהריון, פוליסות ייעודיות לאנשים חולי לב ועוד.

איזה עוד כיסויים כדאי שתכיל פוליסת ביטוח נסיעות?

מלבד הוצאות רפואיות שחשוב מאוד שהפוליסה תכסה, הרי שישנם דברים נוספים שכדאי שהפוליסה תכסה כגון: כיסוי של איתור, חיפוש וחילוץ במידה ותזדקקו לעזרה, ביטול נסיעה הכולל החזר הוצאות בגין הביטול, החזר הוצאות בגין קיצור נסיעה, החזר במקרה של אובדן או גניבה של כבודה ועוד. חשוב להבין כי במקרה שבו אבדה לכם כבודה או נגנבה, אתם תמצאו את עצמכם משלמים על כך לא מעט מכיסכם הפרטי. גם במקרה של ביטול טיסה או במקרה שבו אתם צריכים חילוץ, ללא ביטוח מתאים, תשלמו לא מעט כסף.

כיצד תבחרו את ביטוח הנסיעות הטוב ביותר עבורכם?

חשוב מאוד לדעת שלא משנה איזה ביטוח אתם מחפשים כיום, בין אם מדובר על ביטוח בריאות פרטי בישראל, בין אם מדובר על ביטוח נסיעות ובין אם מדובר על כל סוג של ביטוח אחר, הרי שאין צורך לברר באופן עצמאי מה כל חברה מציעה בכדי להבין איזו הצעה הכי משתלמת לכם. השוואת ביטוח נסיעות או השוואה של ביטוח מכל סוג אחר אפשרית כיום באמצעות בחירת אתר אינטרנט אמין המאפשר לבצע את השוואת המחירים המדוברת בין כלל חברות הביטוח המובילות ביותר כיום, בהתאם לכל הפרמטרים הספציפיים הנוגעים לצרכים שלכם ולמצבכם האישי, כאשר המטרה היא בסופו של דבר שתהיה לכם אפשרות לבחור את הביטוח המשתלם ביותר עבורכם.

 

 

אסף מיכאל אנליסט השקעות
אסף מיכאל אנליסט השקעות

אסף מיכאל, מייסד המרכז להשקעות בישראל. זה לא סוד שעולם ההשקעות מבלבל, הידע שאתם מקבלים יכול להיות מסובך. החלטנו לתת לכם את כל המידע שאתם זקוקים לו להשקעות במקום אחד.

דילוג לתוכן