קניית זהב במזומן

תוכן עניינים

העידן הנוכחי מאתגר את כולנו. רבים מבקשים לבסס אפיקי הכנסה שונים ויצירתיים באמצעות פתיחת קופות חסכון, השקעה בנדל"ן בארץ או בחו"ל, עבודות נוספות ויצירת אפיקי הכנסה פסיביים. אחת הדרכים היותר יעילות המאפשרות למשפחות רבות לבסס את עצמן גם בתקופות מאתגרות כמו אלו היא מכירת זהב. עסקים של קניית זהב במזומן משמשים עבור זוגות צעירים אופציה טובה להגדלת המזומן.

 

קצת על זהב

זהב היה מאז ומתמיד מתכת אצילה כך שהביקוש לזהב מעולם לא ירד. יתרה מכך, בשל היותו בעל שוק יציב יחסית, הוא אף נחשב למקור יציב של השקעה. כמתכת אצילה, הזהב במצבו הטבעי הינו בעל 24 קראט ואינו מתערבב בקלות עם מתכות אחרות.

 

שוק הזהב

המשבר הכלכלי של 2008 בארצות הברית השפיע על העולם כולו. מניות הבורסה קרסו, אנשים איבדו את החסכונות שלהם והבנקים החלו לצמצם את הצעדים של כולם. האמון במתכות יקרות כמו הזהב, לעומת זאת, רק הלך ועלה. אם בעבר אנשים רצו להשקיע באפיקים פחות סולידיים ויציבים הרי שעם המשבר שהתרחש ב-2008 וגלש ל-2009, יותר ויותר משקיעים החליטו לא לקחת את הסיכון ולעבור להשקעה בזהב.

 

שוק הזהב כיום

נכון להיום, בשל התנודתיות הדינמית והכמעט בלתי ניתנת לחיזוי של השוק, קניית זהב במזומן הפכה להיות נחשקת ורצויה יותר מתמיד. מחקרי שוק מראים כי מחירו של הזהב ממשיך לעלות. יתרה מכך, במצבים של משברים כלכליים מדיניים או עולמיים, מחירו של הזהב לא רק שעולה אלא נוסק במאות אחוזים. ברוב המקרים, מחירו של הזהב חוזר להיות כשהיה בעבר כאשר המשבר חולף.

 

קניית זהב במזומן

אם שוכבים אצלכם בבית תכשיטים ישנים שאין בהם צורך והם מהווים זכרון בלבד, אם יש לכם אוסף של תכשיטים שירשתם מההורים, סבים וסבתות או ירושה מדורות קודמים ואתם מבינים שכבר אין להם שימוש מעשי בפועל, הדרך הטובה ביותר היא לגשת לקונה זהב במזומן.

במקום להעמיק חובות או ליצור חובות באמצעות נטילת הלוואות מהבנקים, קניית זהב במזומן פותרת לכם בעיות רבות ומאפשרת לכם לצאת לחופשי מהשתעבדות לגורמים מלווים, למוסדות שונים או לצורך למכור חפצים יקרים.

בעידן בו רבים חיים מהלוואות, תשלומים, חיים על כסף שאין להם או מממנים הוצאות שונות באמצעות מקורות מימון שיוצרים חובות – מכירת הזהב שברשותכם לגורמים הרלוונטיים יכולה להוות עבורכם אפיק מרכזי ויעיל.

 

קניית זהב במזומן בתקופות משבר ועכשיו בפרט

דווקא עכשיו ההחלטה החכמה ביותר עבור מי שאינו מעוניין לצבור חוב, קניית זהב במזומן מהווה פתרון יעיל ואפקטיבי הודות לתמורה הגבוהה. קניית זהב במזומן מתבצעת בשערי קנייה גבוהים ומהווה את האפיק הבטוח ביותר מבחינה כלכלית שאפשר להתפתח ממנו. חשוב להתייעץ עם הגורמים הנכונים לפני מכירת הזהב על מנת שתוכלו לקבל את ההצעה המתאימה ביותר עבורכם ולבחור במקום האמין לפי צרכיכם הייחודיים.

אסף מיכאל אנליסט השקעות
אסף מיכאל אנליסט השקעות

אסף מיכאל, מייסד המרכז להשקעות בישראל. זה לא סוד שעולם ההשקעות מבלבל, הידע שאתם מקבלים יכול להיות מסובך. החלטנו לתת לכם את כל המידע שאתם זקוקים לו להשקעות במקום אחד.

דילוג לתוכן