קריירה באמצעות קורס הנהלת חשבונות

תוכן עניינים

הנהלת חשבונות היא רישום שיטתי של פעולות פיננסיות, לרוב לצורך מתן מידע על מצבו הפיננסי של אדם או חברה. היא מכונה לעתים קרובות "שפת העסקים".

ניתן לסווג חשבונאות לשלושה סוגים שונים:

– חשבונאות פיננסית

– הנהלת חשבונות ניהולית

– חשבונאות מס.

חשבונאות פיננסית כוללת הכנת דוחות כספיים, המדווחים על הכנסות והוצאות של ארגון. המיקוד העיקרי של חשבונאות ניהולית הוא למדוד ולנתח ביצועים ביחס לתקציב ועלויות בקרת. רואי מס עובדים עם דיני המס על מנת לחשב את חבות המס של אדם או חברה או החזר המגיע.

לימודי ראיית חשבון הם קורס פופולרי מאוד באוניברסיטאות רבות. לאנשי ראיית חשבון יש ביקוש רב ויש להם הרבה הזדמנויות למצוא עבודה.

ענף ראיית החשבון חווה מחסור באנשי מקצוע מוסמכים, מה שאומר שיש הרבה הזדמנויות למי שרוצה להיכנס לתחום.

הנהלת חשבונות היא תהליך של רישום, סיווג וסיכום בדוח פיננסי של האירועים הכלכליים המשפיעים על אדם או עסק. הרישומים החשבונאיים משמשים להפקת דוחות כספיים. שתי השיטות העיקריות לחשבונאות הן בסיס מזומן ובסיס צבירה. בסיס המזומנים רושם הכנסות כאשר הן מתקבלות והוצאות כאשר הן משולמות.

כמה עולה ללמוד קורס הנהלת חשבונות

קורסי ראיית חשבון הם יקרים ומובן אם אתה תוהה כמה הם עולים. עלות קורסי הנהלת חשבונות תלויה בכמות הזמן שעליך להתחייב, בסוג הקורס ובמוסד.

ישנם סוגים רבים של קורסי הנהלת חשבונות זמינים, כגון מקוון או באופן אישי. קורסים מקוונים בדרך כלל עולים פחות מכיוון שהם אינם מחייבים אותך לנסוע למקום פיזי כדי להשתתף בשיעורים. קורסי הנהלת חשבונות אישיים יכולים לנוע בין 3,500-10,000 ש”ח לשנה בהתאם למוסד ואורך הקורס.

סוג הקורס משפיע גם על המחיר; לדוגמה, תוכנית מואצת בדרך כלל תהיה יקרה יותר מתוכנית היכרות מכיוון שהיא לוקחת פחות זמן.

באיזה מקצועות אפשר לעבוד אחרי קורס הנהלת חשבונות

הנהלת חשבונות היא מקצוע חשוב מאוד. רואי חשבון אחראים לבריאות הפיננסית של ארגון. הם בוחנים את הדוחות הכספיים של הארגון, מכינים דוחות מס ומוודאים שהחברה עומדת בכל החוקים והתקנות הרלוונטיים.

לחשבונאות יש הרבה תחומי התמחות שונים מה שאומר שיש הרבה משרות שונות לבחירה לאחר סיום קורס ראיית חשבון.

ישנם מקצועות רבים שניתן לעבוד עליהם לאחר סיום קורס הנהלת חשבונות כגון:

-בְּדִיקָה

מיסוי

תכנון פיננסי

ועוד.

למידע המלא על לימודי הנהלת חשבונות, עבור לאתר מכללת חשב לחשבונאות, המובילה את ענף הקורסים הפיננסים בישראל

 

אסף מיכאל אנליסט השקעות
אסף מיכאל אנליסט השקעות

אסף מיכאל, מייסד המרכז להשקעות בישראל. זה לא סוד שעולם ההשקעות מבלבל, הידע שאתם מקבלים יכול להיות מסובך. החלטנו לתת לכם את כל המידע שאתם זקוקים לו להשקעות במקום אחד.

דילוג לתוכן