משחקים פוקר? כך תזהו ותנצחו את השחקנים הכי גרועים בשולחן

תוכן עניינים

בדיוק כמו במשחקי אסטרטגיה אחרים, גם בפוקר, לכל שחקן יכולה להיות אסטרטגיה שונה. למרות אתם עשויים להתקשות לנצח חלק מהשחקנים, תמצאו שקל לנצח אחרים כמו לפצח גרעינים. החוכמה בהבסת שחקנים גרועים היא לנצל את הפגמים וחוסר הניסיון שלהם, אבל ראשית, עליכם ללמוד כיצד לזהות אותם!

תחילה נבהיר, שכדי להביס את יריביכם בזירה המקוונת ולהרוויח יותר, תזדקקו ליריבי פוקר חלשים מכם, שכן נגד כרישי הפוקר, הניצחונות שלכם יהיו שוליים.

 

איך מזהים שחקני פוקר גרועים, ובאילו טריקים תוכלו להשתמש כדי לנצח אותם?

  1. חוסר סבלנות – אם אתם רוצים להצליח בפוקר, אתם צריכים להיות סבלנים.זה קריטי הן לתהליך הלמידה, הן למשחקי קאש והן למשחקי טורניר. הצלחה בין לילה היא נדירה, אבל אם אתם באמת רוצים להיות שחקני פוקר גדולים, עליכם להקדיש זמן ללימוד אסטרטגיות, ידיים, תיאוריות ודרכי פעולה שונות. לשחקני פוקר רעים חסרה הסגולה החשובה הזו. הם רוצים להפוך לאגדה בן לילה, וזה פשוט לא אפשרי.
  2. אגו גדול – האגו שלכם יכול להרוס הכל.אם מישהו מתקשה לקבל תבוסה, זה צריך להיות דגל אדום, שמסמן לכם שיש לו הרבה מקום לשיפור. אפילו שחקני הפוקר הטובים בעולם יודעים, שלפעמים זה עניין של מזל, ושהם לא יכולים לנצח כל הזמן.
  3. קושי להתמודד עם מספרים – כדי להצליח בפוקר, צריך להבין את המתמטיקה שמאחורי המשחק. אמנם לא נדרש להיות גאון מתמטי, אבל הבנה בסיסית של הסיכויים וההסתברויות מועילה.

 

כל שחקן צריך לפתח את היכולת לבצע הערכות תוך כדי תנועה ולשאול את עצמו שאלות במהלך כל טורניר או משחק, כגון:

  • מה ההון העצמי שלי בקופה?
  • מה הסיכויים להצליח?
  • מהו המשחק האופטימלי בהתחשב בגודל הערימה שלי?
  • מה הערך הצפוי של כניסה אול-אין עם היד שלי?
  • כמה אני צריך להמר כדי לגרום ליריבים להתקפל?
  1. חוסר משמעת עצמית – פוקר מצריך גם סבלנות וגם משמעת. שני המרכיבים הללו למעשה עשויים למנוע מכם לפעול באופן אימפולסיבי או לבצע מהלכים מרושלים. למעשה, ככל שתגדל המשמעת העצמית שלכם, כך תמצאו את עצמכם במשחק יותר זמן.
  2. ראייה קצרת טווח – בעזרת ידע מתאים ואסטרטגיה מנצחת אתם יכולים להשיג יתרון. עם זאת, המזל תמיד ישחק תפקיד במשחק, ולכן חיוני לראות את התמונה הרחבה. שחקנים גרועים לא מצליחים להפוך את הטעויות שלהם להזדמנויות לשיפור, כי הם פשוט לא מסוגלים לראות מעבר לרגע הנוכחי.

 

איך מנצחים שחקני פוקר גרועים?

פוקר הוא בעיקר משחק מבוסס מיומנות עם אלמנט קטן של מזל בטווח הארוך. אין ספק, שאם תעבדו קשה ותלמד את המשחק, תזכו בכסף במוקדם או במאוחר.

עם זאת, לאיכות השחקנים האחרים בשולחן יש השפעה על התוצאות שלכם. יש שחקני פוקר טובים ורעים, וכשאתם משחקים מול יריבים חלשים יותר, הסיכויים שלכם לנצח הרבה יותר גבוהים. הנה כמה דרכים שיעזרו לכם לנצח שחקני פוקר גרועים:

  1. הבינו את תוכנית הפעולה שלהם, בחנו את האסטרטגיה שהם פועלים לפיה ופעלו בהתאם. קחו בחשבון, כשאתם משחקים נגד שחקנים חלשים, הדבר הגרוע ביותר שאתם יכולים לעשות הוא לבצע מהלכים מסובכים או בלופים גדולים. קשה לחזות את התגובות שלהם אם הם לא מבינים מה אתם מנסים להעביר. היצמדו ליסודות ושחקו פוקר קלאסי ישן וטוב, ובמילים אחרות, שמרו על זה פשוט.
  2. בחנו את סגנון המשחק של היריבים, צפו בהרגלים שלהם וכך תחשפו את החולשות שלהם.
  3. סבלנות היא המפתח לניצחונות רבים בפלטפורמת 7XL. זכרו, שקל לזלזל ביריבים שאתם מחשיבים כשחקנים גרועים. עם זאת, אסור לכם לקבל החלטות פזיזות.
  4. הימנעו מבלוף, כאשר אתם משחקים מול יריב ששונא להתקפל. בשולחן פוקר עם שחקנים גרועים אך משוחררים, בלוף הוא אחד הדברים הגרועים ביותר שאתם יכולים

 

מה לעשות ביום פוקר רע?

זה עלול לקרות לכל אחד, רצף של הפסדים שמתחיל להשפיע על המשחק ועל המצב המנטלי והרגשי. במצב כזה, כדאי לקחת הפסקה שאורכה משתנה בין אדם אחד לאחר. ככלל אצבע, נסו לקחת יום או יומיים חופש מפוקר כדי לבלות עם המשפחה או לעשות משהו אחר עם החברים שלכם. על ידי הפסקה קצרה למנוחה, תוכלו לחזור לשולחנות 7XL עם נקודת מבט חדשה.

דבר נוסף שתוכלו לעשות, הוא לחזור לשחק משחק פוקר קלאסי ישן וטוב. חזרו לבסיס והתחילו משם. שחקו רגוע, וזכרו, לפני שחיפשתם להתמקצע, היה לכם פשוט כיף לשחק את המשחק. תנו לעצמכם ליהנות מזה. כדאי לכם גם ללמוד מעט על הבסיס של מסחר בפורקס, מה שייתן לכם ראיה מרחבית יותר ויחדד את החושים האסטרטגיים למי מבינכם.

 

לסיכום,

אם אתם רוצה להיות שחקני פוקר טובים, עליכם ללמוד לזהות ולנצח שחקנים גרועים מכם באופן עקבי. עליכם לנצל את חוסר הכישרון והניסיון של השחקנים האלה – אחרי הכל, פוקר הוא משחק שבו הכסף מגיע מהטעויות של היריבים.

שחקנים רעים נוטים לעשות את אותן שגיאות שוב ושוב, מה שמקל על זיהוין. לאחר שקבעתם שלשחקן בשולחן אין ניסיון וכישורים, התמקדו בניצול הנטיות שלו, ואל תרפו עד שכל הצ'יפים שלו יעברו אליכם!

 

אסף מיכאל אנליסט השקעות
אסף מיכאל אנליסט השקעות

אסף מיכאל, מייסד המרכז להשקעות בישראל. זה לא סוד שעולם ההשקעות מבלבל, הידע שאתם מקבלים יכול להיות מסובך. החלטנו לתת לכם את כל המידע שאתם זקוקים לו להשקעות במקום אחד.

דילוג לתוכן