איך תואר ראשון בניהול יקדם אתכם בעולם העסקים?

תוכן עניינים

אמנם אפשר לקיים קריירה משגשגת גם ללא השכלה אקדמית, אבל תואר ראשון מאיץ את הדרך עד כדי כך שסקר שנערך בארה״ב מצא ש-47% מהאמריקאים טוענים שהשכלה גבוהה חיונית להתקדמות בחיים, ו-66%, שלא סיימו את לימודיהם במכללה, מצטערים שאין להם השכלה אקדמית.

בעקבות ההתפתחות המהירה של התעשייה, עסקים בזמננו זקוקים לעובדים שיוכלו לעמוד בשינויים המהירים המתחוללים בדרישות של התפקידים השונים. כתוצאה מכך, העסקים מגייסים ומקדמים עובדים שמציגים דחף ונכונות לצמוח ולהתפתח. כשאתם מצוידים בתואר ראשון בלימודי ניהול, תוכלו לעבור לראש רשימת העובדים שעסקים מחפשים.

המשיכו לקרוא כדי לראות כיצד יכול תואר ראשון בניהול להאיץ את הקריירה שלכם.

 

איך יכול תואר ראשון בניהול לקדם את הקריירה שלכם?

השגת תואר ראשון מתחילה להניע את הקריירה שלכם בשתי דרכים עיקריות, הוא מראה שיש לכם פוטנציאל מנהיגותי והוא מוערך על ידי המעסיקים:

 

תואר ראשון מראה שיש לכם פוטנציאל מנהיגותי

מעסיקים מחפשים עובדים שיתפקדו מעל ומעבר לדרישות התפקיד שלהם. הם מחפשים בוגרי לימודי ניהול שיתרמו ערך לחברה, יביאו רעיונות לשולחן הדיונים וייקחו את העסק לשלב הבא. והשגת התואר הראשון, לא משנה באיזה תואר אבל בעיקר בניהול, עוזרת לכם להפוך למועמדים מובילים. תואר ראשון מספר גם על המחויבות שלכם לקריירה שלכם.

  • זה מראה שנקטתם ביוזמה כדי להרחיב את הידע שלכם.
  • זה מהווה דוגמה חיובית לעמיתים שלכם בעבודה.
  • זה מכין אתכם לקחת על עצמכם אחריות רבה יותר.

 

תואר אקדמי, הוא לעתים קרובות הדבר היחיד שמונע מכם לקבל את הקידום שרציתם זה חוסר בתואר אקדמי. מעסיקים יזהו שהשקעתם זמן או כסף בשיפור עצמכם ויהיו מוכנים לתגמל את המאמצים שלכם להשיג תואר ראשון בניהול.

באופן דומה, כאשר אתם עומדים כתף אל כתף עם מועמד אחר לקידום, אתם תתבלטו ותרשימו את המגייס אם יש לכם תואר ראשון. למעשה, פוטנציאל הקידום של בוגרי המכללות הוא הרבה יותר גבוה.

כדי לקדם את הקריירה שלכם עליכם לנצל כל הזדמנות שנקרית בדרככם. השיגו את התואר הראשון בניהול, אספו מיומנויות חדשות והרחיבו את נקודת המבט שלכם, והכי חשוב, לעולם אל תפסיקו ללמוד.

 

תואר ראשון בניהול מוערך על ידי מעסיקים

יש ביקוש גבוה לבוגרי תואר ראשון בניהול. בעוד שהשגת תואר ראשון מציידת אתכם במיומנויות רבות, כמה מהמאפיינים הנחשקים ביותר על ידי מעסיקים המחפשים את כישרונות הניהול החדשים שלהם, כוללים:

 

תקשורת וחדשנות

מנהלים עם כישורים חזקים בתקשורת ובפתרון בעיות, נמצאים ברשימת המשאלות של כל מעסיק. פתרון בעיות, או חשיבה ביקורתית, נחשב כבסיס לחדשנות שבלעדיה הכלכלה שלנו לא תתקדם ולא תצמח.

העסקת מנהלים עם כישורי תקשורת ופתרון בעיות היא קריטית. בעולם התחרותי של המאה ה-21, חברות מחפשות כל הזמן דרכים שיבליטו וייחדו אותן. עם כוח עבודה הכולל צוות מנהלים מיומן ומשכיל, השמים הם הגבול!

 

עבודת צוות

מעסיקים זקוקים לכוח עבודה פרודוקטיבי וזה מתחיל בהעסקת עובדים ומנהלים שמסוגלים לעבוד בצוות. המכללה מספקת את סביבת הלמידה המושלמת לסטודנטים שמקבלים הזדמנות לשיתופי פעולה בפרויקטים, לתכנון יחדיו של רעיונות ולהצגת פירות המחקרים שלהם. כתוצאה מכך, המעסיקים שמים עין על בוגרי המכללות, שרכשו ניסיון בעבודה קבוצתית שפועלת לקראת מטרה משותפת.

 

מוסר עבודה גבוה

השגת תואר ראשון כרוכה במחויבות גדולה. כשאתם מחליטים להשקיע בלימודים, אתם מפגינים נחישות. לפי המחקר, מוסר עבודה גבוה נמצא במקום החמישי בין תכונות המפתח שמעסיקים מעריכים אצל העובדים והמנהלים שלהם.

 

טכנולוגיה

הלימודים במכללה מציידים את הבוגרים בידע המאפשר להם לשלוט בטכנולוגיות מתפתחות. בין אם זו בינה מלאכותית (AI), האינטרנט של הדברים (IoT) או מחשוב קוונטי – המכללה מכינה את הסטודנטים בלימודי ניהול למאה ה-21. למעשה, מונחים אלה הופכים לטבע שני שלהם ומעסיקים תמיד יחפשו אחר עובדים ומנהלים שיכולים לחשוב באופן דיגיטלי.

אסף מיכאל אנליסט השקעות
אסף מיכאל אנליסט השקעות

אסף מיכאל, מייסד המרכז להשקעות בישראל. זה לא סוד שעולם ההשקעות מבלבל, הידע שאתם מקבלים יכול להיות מסובך. החלטנו לתת לכם את כל המידע שאתם זקוקים לו להשקעות במקום אחד.

דילוג לתוכן