כיצד להשקיע בנכס דיגיטלי?

תוכן עניינים

האתרים הפופולריים ביותר ופלטפורמות המדיה החברתית הם אלה שקיימים כבר זמן רב. הסיבה לכך היא שהם הצליחו לבנות קהל גדול, לבסס אמון עם המשתמשים שלהם ולהפיק רווחים מהתוכן שלהם. עם זאת, זה לא תמיד היה המקרה עם נכסי אינטרנט חדשים. נכס האינטרנט הגדול הראשון היה גוגל. לקח לגוגל 5 שנים להגיע למיליון מבקרים ולקח עוד 6 שנים עד שהניב מיליארד דולר בהכנסות. משקיעים רבים מאמינים שיותר ממחצית מכל נכסי האינטרנט נכשלים תוך 5 שנים מההשקה. הסיבה העיקרית מאחורי זה היא שרוב הסטארטאפים לא יודעים איך לייצר רווחים מהתוכן שלהם או שאין להם מספיק כסף להשקיע בקמפיינים שיווקיים ובקמפיינים פרסומיים הנחוצים כדי לבסס אמון עם המשתמשים.

השקעה בנכס

האינטרנט קיים כבר זמן רב ורבים מאיתנו משתמשים בו מדי יום מבלי להבין שמדובר בנכס. חברות רבות משקיעות בנכסים באינטרנט מכיוון שהן מסוגלות לרכוש אותם במחיר נמוך יותר ולהחזיר את ההשקעה תוך שנה אחת בלבד. במאמר זה, נדון בכמה מהדרכים שבהן חברות יכולות להשקיע בנכסי אינטרנט כדי להחזיר את כספן.

ישנן מספר סיבות לבצע השקעה בנכס אינטרנטי. אחת הסיבות היא שנכסי אינטרנט מציעים החזר גבוה יותר על השקעה מנכסי מדיה מסורתיים. לדוגמה, הבעלים של אתר פופולרי יכול למכור דרכו מודעות ולהרוויח כסף מהתנועה שיוצר האתר. סיבה נוספת היא שהם מציעים שיעורי מעורבות גבוהים עם הקהלים שלהם. סביר יותר שהקהל יהיה מעורב בנכס אינטרנטי מאשר בנכס מדיה מסורתי כמו דפוס או טלוויזיה. האינטרנט שינה את הדרך בה אנו חושבים על השקעה בנכסים. זה איפשר לאנשים להשקיע בנכסים אפילו מבלי לצאת מהסלון. האינטרנט גם הקל על אנשים להשוות ולהבדיל בין אפשרויות שונות ולקבל את ההחלטה הטובה ביותר. השקעה בנכסים באינטרנט היא מגמה גוברת. ישנן פלטפורמות מקוונות רבות המציעות הזדמנויות השקעה במיוחד למי שמחפש להיכנס להשקעות נדל"ן.

השקעה בנכס דיגיטלי

עם עליית האינטרנט, יותר ויותר אנשים נכנסים לשוק המקוון. כדי להישאר בתחרות, עסקים צריכים להשקיע בנכס דיגיטלי. ישנן מספר דרכים שבהן הם יכולים לעשות זאת. אנשים מסוימים עשויים להשקיע בבניית אתר או בלוג משלהם. אחרים עשויים לרכוש שמות דומיין או נכסים דיגיטליים אחרים. אחרים עשויים להשתמש בפלטפורמות מדיה חברתית כמו פייסבוק ואינסטגרם עבור מסעות הפרסום השיווקיים שלהם. האינטרנט הפך לחלק חשוב בחיינו. בימינו אנו משתמשים בו לכל דבר, מקניות ועד למפגשים חברתיים. אין זה מפתיע שתעשיית הנכסים באינטרנט פרחה בעשור האחרון. תעשיית הנכסים באינטרנט היא שוק ענק והוא צפוי לצמוח ב-10% מדי שנה בשנים הקרובות. הצמיחה של תעשייה זו נובעת בעיקר מהשימוש המוגבר במכשירים ניידים ואתרי מסחר אלקטרוני.

האינטרנט שינה את הדרך שבה אנחנו חיים, איך אנחנו עושים עסקים ואפילו איך אנחנו צורכים תוכן. עם הופעת האינטרנט, אנשים הצליחו לגשת למגוון רחב של תוכן ממקורות שונים. זה הוביל לעלייה עצומה בביקוש לכותבי תוכן. למרבה הצער, אין ערובה שהדרישה הזו תימשך לנצח. האינטרנט תמיד משתנה ומגמות חדשות צצות מדי יום. ככזה, חשוב לעסקים להשקיע בנכסים הדיגיטליים שלהם מכיוון שהם יכולים לעזור לייצר הכנסות משינויים אלה. מאמר זה דן בהשפעה של השקעה בנכסים דיגיטליים על עסקים על ידי התבוננות בכמה דוגמאות של חברות שהשקיעו בנכסים הדיגיטליים שלהן והפיקו מהם הכנסות.

אסף מיכאל אנליסט השקעות
אסף מיכאל אנליסט השקעות

אסף מיכאל, מייסד המרכז להשקעות בישראל. זה לא סוד שעולם ההשקעות מבלבל, הידע שאתם מקבלים יכול להיות מסובך. החלטנו לתת לכם את כל המידע שאתם זקוקים לו להשקעות במקום אחד.

דילוג לתוכן