מרגיש שאתה שוקע? עורך דין פשיטת רגל יוציא אותך מהבוץ

תוכן עניינים

לא ייאמן כמה זה קל לשקוע בחובות. למרבה הצער, כשמגלים זאת זה קורה בדרך הקשה ובלי לשים לב; על כל הפעמים שהרשינו לעצמנו להתפנק, כל הדברים שקנינו ללא צורך אמיתי וחשבנו שנוכל להרשות לעצמנו. ומה עם העסק הקטן שפתחנו ולא הצלחנו להחזיר את ההלוואה? עורך דין פשיטת רגל הוא הגורם אליו נפנה במידה וחלילה כל בחירות החיים השגויות הללו הובילו אותנו למצב של פשיטת רגל.

 

כך נמצא עורך דין פשיטת רגל אמין ומקצועי

כל עורך דין פשיטת רגל בשוק (ויש המון כאלו), יספר לכם שהוא כנראה המוביל ביותר בתחומו. האמנם? כדי למצוא את עורך דין הטוב ביותר שתוכלו למצוא, יש דגשים שכדאי לעקוב אחריהם:

  • חיפוש קרוב לבית – הרי אף אחד לא רוצה לנסוע מרחקים ארוכים כדי לקבל שירות, גם אם מדובר בעורך דין מעולה. יש המון עורכי דין בשוק, אנחנו בטוחים שתצליחו למצוא מישהו או מישהי מקצועיים ומעולים מספיק, בקרבה גיאוגרפית אליכם.
  • מסתבכים? תשאלו חברים – כשמחפשים איש מקצוע מכל תחום, אין כמו המלצות מפה לאוזן כדי לוודא שבוחרים נכון. עורך דין שיכולים להמליץ עליו, ועוד אנשים שאתם סומכים על הדיעה שלהם, הוא כנראה עורך דין מוצלח שכדאי לשקול.
  • תבדקו גם באינטרנט – לא תאמינו כמה קל למצוא המלצות וביקורות באינטרנט! בלחיצת כפתור אחת יעלו בפניכם חוות דעת של לקוחות מהעבר שממליצים (או מזהירים) על שירותיו של עורך הדין. כך תוכלו לבנות רשימת עורכי דין פוטנציאליים ביתר קלות! ליחצו – https://narkis-law.com/%D7%A2%D7%95%D7%A8%D7%9A-%D7%93%D7%99%D7%9F-%D7%A4%D7%A9%D7%99%D7%98%D7%95%D7%AA-%D7%A8%D7%92%D7%9C/
  • הבחירה בידכם – לאחר שתהיה לכם רשימה מסודרת של אנשי ונשות מקצוע, הגיע הזמן להתחיל ליצור קשר עם אלו שעשו עליכם את הרושם הטוב באמת. בשיחת ההיכרות שווה לבדוק את רמת הזמינות של עורך או עורכת הדין, עד כמה הם קשובים אליכם במהלך השיחה, ועוד.
  • מה לגבי החוזה? – עורך דין פשיטת רגל יהיה חייב להציג לכם חוזה ובו מצוינים כל השירותים שהוא עתיד לספק. בנוסף לכך כדאי לבקש מפרט של חיובים ועמלות בהם תחויבו, בכדי שלא תהיו מופתעים חלילה. שווה לבדוק לפני שסוגרים חוזה, את המחירים הממוצעים בשוק לשירותים כאלו, רק כדי לבוא מוכנים ולוודא שעורך הדין שבחרתם אמין.

זו לא חייבת להיות גזרה לכל החיים

פשיטת רגל היא נושא מפחיד ומלחיץ מאין כמותו, אבל זה ממש לא סוף העולם. בעיקר לא כשמגובים על ידי עורך דין פשיטת רגל שמכיר היטב את התחום, ומסוגל לחלץ גם את אלו שטבעו בבוץ הכי עמוק שאפשר לחשוב עליו. עם תושייה, היכרות גם עם האותיות הקטנות ביותר של הסעיפים המסובכים ביותר – אפשר להחזיר כל אדם לשגרה נטולת דאגות, בראש שקט שמוכן כעת לשאוף לחיים מלאי אחריות וללא כל חובות.

אסף מיכאל אנליסט השקעות
אסף מיכאל אנליסט השקעות

אסף מיכאל, מייסד המרכז להשקעות בישראל. זה לא סוד שעולם ההשקעות מבלבל, הידע שאתם מקבלים יכול להיות מסובך. החלטנו לתת לכם את כל המידע שאתם זקוקים לו להשקעות במקום אחד.

דילוג לתוכן